Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

torsdag 28 januari 2010

gardin till dottern

Jag är väldigt bra på att köpa stuvbitar av fina tyger, sådant som kan vara bra att ha... Särskilt som jag sällan ger mig på större projekt.

I alla fall så ska dottern, 3,5, få nya gardiner till sitt rum. Jag har en idé som skulle kunna bli väl överlastad, men det hoppas jag att jag märker i tid. Det kommer bli mest grönt, men med rosa blommor - helt enligt beställning från en liten tjej i prinsessåldern. Det var meningen att jag skulle fålla nu - men sonen vaknade så det bidde inte så. Som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar