Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

fredag 29 januari 2010

två barn hemma


Med båda barnen hemma blir pysseltiden något begränsad. Vi har i varje fall bakat bullar, blir de fina så lovar jag att lägga ut bilder på dem. För visst tycker jag att det är ganska pyssligt att baka. I brist på annat så kan jag ju visa min fina röda Kitchen Aid som hjälper mig att bli en bättre bagare. Jag städade verkligen innan jag skulle ta den här bilden för ett tag sedan, men det hjälpte visst inte - alla köksgrejer som sonen leker med och släpar runt i hela huset lyckades jag inte städa bort... Egentligen tog jag bilden som en efter-bild när vi renoverat köket för ett år sedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar