Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

måndag 8 februari 2010

jag tycker jag är färdig men...

Hrm... jag tycker jag är färdig men det där med alla trådar att fästa glömde jag visst bort... Det syns att jag missat en rad i mitten, men jag ska försöka låta bli att störa mig på det. Färgen är väldigt klarturkos i verkligheten, det ser mycket roligare ut då än såhär på bilden. Mönstret är i alla fall från Fröken Elsa och jag har använt soft cotton från järbo garn. Tyvärr har jag nog också glömt av mig längs vägen och virkat hårdare mot slutet. Jag får helt enkelt ha inställningen att jag lär mig fortfarande!

1 kommentar: