Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

torsdag 11 mars 2010

En award till!


Denna finna avard har jag fått av Made in Hstd och nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt in den. Av någon anledning funkar det inte att kopiera texten, så jag väljer att inte skriva av - skyller på tidsbrist - texten utan hoppar helt enkelt det. Alla vet att en award är något bra och kul, eller hur? Och jag kan ju säga att denna award förgyllde min dag när vi precis kommit hem från sjukhuset och allt kändes tungt.
Det är meningen att jag ska nämna tolv inspirationsbloggar här. Jag väljer att tilldela de som vill av bloggarna i min blogglista denna. Jag har precis delat ut awarder själv, och jag har samma favoriter den här gången. Många av dem har dessutom redan fått awarden. Så - vill du bli inspirerad, checka in varenda blogg av dem jag har på min lista och bara njut av alla kreativa och härliga glädjespridare. Finns du på min lista, och vill ta emot denna award - go for it, det är du värd!
Tack alla gulliga för kommentarer och idéer som gör livet lite roligare!

1 kommentar:

  1. Hej Denice, du skrev att du blev sugen på att sticka bebissockar efter att ha kollat in mina. Tänkte jag skulle ge dig en länk till beskrivning. Man får förstås modifiera lite så det blir lagom för bebis. :-)

    http://stickig.blogspot.com/2008/11/hllsa-sockar.html

    SvaraRadera