Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

fredag 19 mars 2010

En snögubbe med arg panna




Alltså. Jag lovar, det här ska inte bli någon sorts improviserat galleri med barnteckningar som bara jag som förälder tycker är roligt. Men den här teckningen lyckades dottern verkligen med. Den känns nästan lite ... japansk? Eller har jag fel? Det är i alla fall en snögubbe med en arg panna (hrm.. undrar vem det är som ilsket rynkar pannan? Jag frågade, men dottern hade inget bra svar på den saken). Bilden blir såklart dålig - men det kanske går att klicka upp den om någon skulle vilja.


Jag längtar tills vi skaffar den där systemkameran vi funderar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar