Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

söndag 23 maj 2010

Hemliga fröbytet - hälften är planterat!

I helgen har jag planterat hälften av de fröer som jag fick i det hemliga fröbytet. Tyvärr har jag inga bilder, eftersom jordiga händer och kamera inte passar så bra ihop. Jag hade tänkt gå ut i trädgården och dokumentera lite idag istället, men då passade vädrets makter på att gå emot mig totalt och dagen har regnat bort. Jag lovar att uppdatera imorgon. Det tar liksom lite tid att plantera fröer när man varit lat och måste gräva i evigheter för att få bort allt ogräs som växer där blommorna egentligen ska växa.

Istället bjuder jag på en bild på ett av det finaste jag har, dottern. Det är min fina syster som tagit fotot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar