Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

måndag 3 maj 2010

Inte alls pysselrelaterat...

Men idag har vår segis till son börjat gå! Han har tagit några steg då och då förut, men idag ställde han sig helt plötsligt upp och gick en lång sträcka, bara sådär. Jag är en stolt mamma!

För övrigt så jobbar jag heltid från och med idag, och hjälp vad lite tid jag har. Ikväll har jag vaxat min sekretär med bivax (den som jag målat vit) så imorgon är det dags att skruva tillbaka alla beslag och se det färdiga resultatet. Härligt!

2 kommentarer:

  1. Vad kul! Dom är så himla gulliga när dom börjat gå. Det är inte bara föräldrarna som är stolta!

    SvaraRadera