Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

fredag 16 juli 2010

inte som jag tänkt mig


Vi har varit hemma ett par dagar efter att ha varit i både Italien och Västergötland sedan sist. Nu hade jag slagit mig ner för att för första gången på två veckor slå upp datorn och blogga om ett fantastiskt paket som jag hämtade på posten häromdagen, men se, det blev inte. Kamerasladden är nämligen spårlöst försvunnen. Jag hoppas på att hitta den imorgon. Istället får det bli en favorit-i-reprisbild från sommarstugan.


Kram på er därute i sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar