Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

tisdag 20 juli 2010

lägesrapport













Här blir det lite pysslande, men barnen somnar rätt sent, i varje fall den stora, och jag håller på med en virkad sittpuff som säkert kommer ta lite tid, även om garnet är tjockt och virknålen stor. Här kommer lite bilder från Ítalien att inspireras av istället.

1 kommentar:

  1. Så vackert, nästan lika fint som i Norge. Utsikten är ju inte att klaga på, så fritt.

    SvaraRadera