Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

måndag 11 oktober 2010

Q62

Vi befinner oss ännu en gång på Q62. Allt har gått bra och dottern har ett nytt gips. Men detta är ju en pysselblogg, och eftersom jag helt missat/struntat i att blogga om min handduk till lekköket som jag virkade efter Erica Laurells mönster, så gör jag det nu. Länk till bloggen finns i min blogglista, just nu vill jag bara sticka färdigt mössan jag är klar med alldeles snart, så jag lägger in den imorgon.


... Men här är bilden. Handduken hänger på korgen. I ligger diverse virkad mat och en virkad blombukett för att gulla upp det hela.

1 kommentar: