Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

torsdag 21 oktober 2010

Vinnare

Vi har intensiva dagar härhemma, och hinner i princip ingenting, knappt ens sova. Men idag har jag dragit en vinnare av vantarna, och det blev

Virkhörnan!

Jag använde slump.se den här gången, trots att ni inte var så många som ville vara med.

Hoppas vantarna passar på det barn du tänkt dig dem till!
Maila mig din adress på denicesvensson@yahoo.se så skickar jag dem till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar