Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

lördag 2 april 2011


Jag är hemma från en veckas semester, och har både en ful badrock in action och lite annat pyssel att visa. Jag måste bara räkna ut hur jag ska föra över bilder från vår nya fina kamera till min minidator utan cd/dvd-spelare. Det verkar nämligen vara en komplicerad historia.


Sålänge visar jag en liten smygtitt på dotterns tunika som jag sydde nästan klart i förra veckan. Den väntar på knappar, och för att den ska få knappar måste jag vänta på prymtången som jag hoppas kunna beställa i helgen. Så kan det gå när man är bloggsugen!

2 kommentarer:

  1. Åh vad söt! Varför kan inte vi vuxna ha roligare kläder också? Eller kan och kan. Det handlar väl om hur modig man är:-)
    Hoppas ni haft en fin semester. Kram

    SvaraRadera