Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

måndag 23 maj 2011

Vimplar till sonen















Det gick fort, det var lätt, det var fint och det var superroligt! Jag har redan klippt, sytt och pressat ett gäng till dottern, bara att nåla och sy fast på snedslån. Hur kunde jag vänta typ ett år innan jag gjorde detta?

2 kommentarer:

  1. Snabba projekt är bra projekt:-) Jättefina!

    SvaraRadera
  2. De är ju jättefina!!! Du har fått en award av mig. Finns att hämta på min blogg. http://pelell.blogspot.com/

    SvaraRadera