Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

torsdag 30 juni 2011

Bättre sent än aldrig

Även vi har firat midsommar. Vi var på Alnö, och det enda pyssel vi ägnade oss åt var att göra kransar till de fem barn som spenderade midsommardagen tillsammans. Dottern var superduktig!




1 kommentar:

  1. Hej, har precis hittat din fina blogg och anmält mig som följare - kul att hitta någon som pysslar mycket med sina barn, precis som jag.
    :-) Bebe

    SvaraRadera