Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

tisdag 30 augusti 2011

Fin post i brevlådan

Lyckliga jag har fått ett fantastiskt paket från TokTova. Nu kan jag också göra en fin kudde efter en barnteckning. Om du undrar vad det är i paketet och vad det är för kudde jag pratar om, så kan jag berätta att det är vadmal och fint ullgarn att brodera med. Kuddarna som TokTova gjort kan du se här. Med beskrivning och allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar