Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

måndag 28 november 2011


Jag har fått en award från härliga bloggen Druttens pyssel. Jag blev superglad, tyvärr har det tagit mig några dagar att att blogga om den. Bland annat en pysselstafett kom emellan :-)

Detta ska man göra:

1. Klistra in awarden på din blogg.

2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen.
3. Välj fem personer du vill ge awarden till.

4. Lita på att dina följare sprider kärlek till andra bloggare.

5. Ha roligt och stötta varandra!

Enkelt, eller hur?

Jag skickar awarden vidare till.... :





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar